NLE CHOPPA
NLE CHOPPA
NLE CHOPPA

Listen to 'Top Shotta':
nlechoppa.lnk.to/topshotta

Merch:
warnerrecords.lnk.to/choppastore

Txt: (901)245-5603
nlechoppa.com
nlechoppa.com/mailing-list
instagram.com/nlechoppamusic
facebook.com/nlechoppamusic
twitter.com/nlechoppa1
snapchat.com/add/nlechoppamusic
TikTok: @NLEChoppaMusic
Triller: @NLEChoppa

Website LIVE NOW ๐Ÿ’œ
0:29
PROTECT \u0026 JIGGIN OUT NOW
5:34
Hey
8:06

Hey

3 maanden geleden

Kingston has a sex toy
11:22

Kingston has a sex toy

4 maanden geleden

Vegan thanksgiving ๐Ÿ’œ
1:03
Vegan thanksgiving
1:55

Vegan thanksgiving

4 maanden geleden

In the studio
27:17

In the studio

4 maanden geleden

Herb Talk
8:53

Herb Talk

5 maanden geleden

Iโ€™m in the woods
21:33

Iโ€™m in the woods

5 maanden geleden

Reacties
  1. FLEXA Music

    FLEXA Music19 uur geleden

    NLE has been and always will be my favourite rapper

  2. Kari Tammi

    Kari Tammi19 uur geleden

    Go kingston go

  3. Bella Dale

    Bella Dale20 uur geleden

    Do u all not see him getting head ๐Ÿ˜‚ at 1:06 in da video ahaha

  4. Riot Viper

    Riot Viper20 uur geleden

    Anyone else see him as a younger X like all the hype ass music funny asf reckless scared of weird ass shit

  5. Jay Reynolds

    Jay Reynolds20 uur geleden

    Wear do you live nle choppa big fan

  6. Ashi

    Ashi20 uur geleden

    People might think this is just some song but it has so much more meaning then some verse

  7. Ashi

    Ashi20 uur geleden

    Iโ€™ve been hearted by Nle before can it happened again?

  8. Kevin Ding Zheng

    Kevin Ding Zheng20 uur geleden

    1:06 man really got ๐Ÿง 

  9. Andrew Jackson

    Andrew Jackson20 uur geleden

    Back when chop went hard

  10. Sasha Gomes

    Sasha Gomes20 uur geleden

    when he said body catchers i felt that

  11. Sebas Marchadier

    Sebas Marchadier20 uur geleden

    Que cambiado que esta el peke 77

  12. Cartier Hoe

    Cartier Hoe21 uur geleden

    Fun fact : This not the first time u here and it ain't yo last.

  13. Flyboitk Tk

    Flyboitk Tk21 uur geleden

    So we just gonna ignore the fact that he got ๐Ÿง  in the music video ๐Ÿ˜ญ

  14. ใƒ„clown

    ใƒ„clown21 uur geleden

    1:40 best part๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ

  15. tino durvis

    tino durvis21 uur geleden

    1:33 the best bar ever big bitties on the chopa like I am workin at hooters

  16. _Kierra Mist_

    _Kierra Mist_21 uur geleden

    This had my cheeks clapping none stopโ˜บ๏ธ best one out

  17. W Roy

    W Roy21 uur geleden

    NLE CoHPPA LIKED YaLL IDS THATS CRAZY BRUH HE Go HARD BLACK FORCES BLACK SCKS YEAAAAAA YESIRRRR

  18. Xavier Vessel

    Xavier Vessel21 uur geleden

    Who's still listening to his s***** music I do cuz I love it bitch

  19. Lean Hippo

    Lean Hippo21 uur geleden

    NBA Youngboy would've been fire on this!

  20. Tokyos-_-Shadow

    Tokyos-_-Shadow21 uur geleden

    he fr got some ๐Ÿง  at 1:06

  21. BrickCity AZ

    BrickCity AZ21 uur geleden

    I really don't mess with this generation's type of music but NLE CHOPPA caught this and lm loving this in the memory of 2PAC....โ˜โค๐Ÿ™ #BRICKCITYFWITHNLECHOPPA #GIVINGTHEYOUNGINHISFLOWERS

  22. Mela-nin

    Mela-nin21 uur geleden

    Not NLE gettin head ๐Ÿ˜ญ

  23. Benji Red

    Benji Red21 uur geleden

    Sheesj

  24. Assent Snipe

    Assent Snipe21 uur geleden

    Nobody gonna talk about how he got head in the music video

  25. ItsDarkieo

    ItsDarkieo21 uur geleden

    who else misses his old songs?

  26. Dou Poe

    Dou Poe22 uur geleden

    First lil baby n 42 dugg crash. Then rod wave show n tell how he crashed. Now nle crash yal gotta stop tryin to stunt in cars ya cant handle. But still best remix so far

  27. sosa v

    sosa v22 uur geleden

    Boy ima tryna beat bix a nigga chest wit these 7.62 5.56 223s

  28. Shaneisha Cobey

    Shaneisha Cobey22 uur geleden

    Put On Apple Music Mane ๐Ÿ”ฅ๐Ÿฅตโค๏ธ

  29. Tomato slicer

    Tomato slicer22 uur geleden

    My wifi that shit that it canโ€™t load google properly but it can run this video in 2160p Iโ€™m legit so confused

  30. Esteban Romo

    Esteban Romo22 uur geleden

    So no body is gonna talk about him getting head๐Ÿ‘

  31. paap

    paap22 uur geleden

    Yo I Thot u fell off for a good bit. I was wrong

  32. LWB GREENBOY

    LWB GREENBOY22 uur geleden

    I miss the gangsta sh*t for once not this woke bs

  33. bob2v0

    bob2v022 uur geleden

    Imagine saying Nice and getting 7.3k likes lmfao.

  34. ara รฑa

    ara รฑa22 uur geleden

    DO0UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU .

  35. Flamable

    Flamable22 uur geleden

    Are we not gonna talk about whatโ€™s going on at 1:06

  36. Lonzo Shoffner

    Lonzo Shoffner22 uur geleden

    This beat box beat is getting passed around

  37. Tiquan McMillian

    Tiquan McMillian22 uur geleden

    No sir

  38. Tae Johns

    Tae Johns22 uur geleden

    best beatbox

  39. Mariaaa Melendrez

    Mariaaa Melendrez22 uur geleden

    Minr child loves this song

  40. ZiaRai Griffin

    ZiaRai Griffin22 uur geleden

    I missed the old twitching on the ground dance ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  41. i like xxxtentacion i rally do

    i like xxxtentacion i rally do22 uur geleden

    I saw them jumping in things from tiktok

  42. Abraham Martinez

    Abraham Martinez23 uur geleden

    Antrax 5/7 hot spacy real talk

  43. Mj daGoat

    Mj daGoat23 uur geleden

    Nle rlly had a girl gwaking his shii ๐Ÿคซ

  44. Saiveon Herndon

    Saiveon Herndon23 uur geleden

    imagine going to jail just to make a song cause you ran out ideas

  45. Selena Hyatt

    Selena Hyatt23 uur geleden

    O

  46. Roddy Ricch

    Roddy Ricch23 uur geleden

    My Turn

  47. Selena Hyatt

    Selena Hyatt23 uur geleden

    No no no no it's

  48. William Atkinson

    William Atkinson23 uur geleden

    Question is was he really getting top๐Ÿ˜‚๐Ÿคจ๐Ÿคจ๐Ÿง๐Ÿคฏ๐Ÿค”

  49. Selena Hyatt

    Selena Hyatt23 uur geleden

    Italian

  50. Just gaming

    Just gaming23 uur geleden

    Let's go 20million views In to weeks

  51. Duke

    Duke23 uur geleden

    My mans over here dancing with his pants down๐Ÿ˜‚0:46

  52. Repo doctor

    Repo doctor23 uur geleden

    FORHHTEHHH

  53. Sheena Tyus

    Sheena Tyus23 uur geleden

    1:06

  54. the dude that does videos

    the dude that does videos23 uur geleden

    Drop it!!

  55. Bo Bo

    Bo Bo23 uur geleden

    dis shit hard as fuck

  56. Joshua Narvaez

    Joshua Narvaez23 uur geleden

    This the best beatbox hands down๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

  57. Gabriel St pierre

    Gabriel St pierre23 uur geleden

    Everyone gon ignore that he just got ๐Ÿง  at 1:06????๐Ÿคจ

  58. Doneil Bankhead

    Doneil Bankhead23 uur geleden

    Walk him down

  59. Code Tricky

    Code Tricky23 uur geleden

    0:17 da hardest part omm๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ

  60. candice williams

    candice williams23 uur geleden

    His car-

  61. King Lott

    King Lott23 uur geleden

    Who in 2022 wit me

  62. raven henderson

    raven henderson23 uur geleden

    I love โค๏ธ Rap Songs

  63. Xiashaw Augburn

    Xiashaw Augburn23 uur geleden

    ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿฅณ

  64. Collin Koenig

    Collin Koenig23 uur geleden

    Bro being a car guy, seeing the charger screwed up kinda hurt ngl

  65. Ray D3V1L0

    Ray D3V1L023 uur geleden

    Nobody: He trash Nle choppa:

  66. Karnage Viper

    Karnage Viper23 uur geleden

    You have talent

  67. Darion Bowman

    Darion Bowman23 uur geleden

    Whas this man getting sloppy toppy it look he was getting some head

  68. Sean Hankerson

    Sean Hankerson23 uur geleden

    Hmmm

  69. Rosbinlz

    Rosbinlz23 uur geleden

    Dang he got head in public and most of yโ€™all missed it ๐Ÿคฃ 1:06 btw๐Ÿ’€

  70. wise juice

    wise juice23 uur geleden

    What did jail do to nle he's back to the old days

  71. Alexandro Saenz

    Alexandro Saenz23 uur geleden

    bro really gettin head ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

  72. Jesus Vlogs

    Jesus VlogsDag geleden

    1:06 tho

  73. Breadenerr

    BreadenerrDag geleden

    Still watching in 2021 lol

  74. Breadenerr

    BreadenerrDag geleden

    Still rocking wit dis

  75. Gaming With Niyah

    Gaming With NiyahDag geleden

    Nle was getting ๐Ÿง  in a music video ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  76. Captain_Gilroy

    Captain_GilroyDag geleden

    No one going to talk abt how he getting head and his boy giving him high fives at 1:06

  77. Denezz7

    Denezz7Dag geleden

    Listeners when NLE is religious: ๐Ÿ“‰๐Ÿ“‰ Listeners when NLE is a criminal: ๐Ÿ“ˆ๐Ÿ“ˆ๐Ÿ“ˆ๐Ÿ“ˆ๐Ÿ“ˆ๐Ÿ“ˆ

  78. _ thatasianguy

    _ thatasianguyDag geleden

    "Now she tellin me she legally blind." ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ